.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مادران شاغل بخوانند!

رسیدگی به امور منزل و فرزندان، یکی از بزرگترین دغدغه‌های مادران شاغل است.
به گزارش شمال نیوز سمیرا ایمان نژاد جامعه شناس در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: همه مادران خصوصا مادران شاغل سعی کرده تا به تمام خواسته های فرزندانشان رسیدگی کنند تا مثل سرکار رفتنشان باعث نشود بر تربیت و یا نحوه رشد جسمی و یا روحی فرزندانشان تاثیر گذار باشد.

وی ادامه داد: گاهی مادران به دلیل کار بیرون از خانه، متهم به عدم توانایی در رسیدگی به امور منزل خصوصا تربیت فرزندان بوده ولی باید در نظر داشت که رسیدگی به امور منزل و تربیت فرزند ربط چندانی به شاغل بودن یا نبودن مادر نداشته زیرا هستند زنانی که با وجود عدم شغل به دلیل برخی مسائل مختلف فرصت رسیدگی به امور خانه را ندارند.

ایمان نژاد تاکید کرد: سعی کنید تا جایی که امکان دارد کارهای نیمه وقت را انتخاب کرده تا مشکلی در رسیدگی به امور فرزندان ژیش نیاید، البته مهم تر از آن داشتن یک برنامه ریزی دقیق روزانه بوده که در آن توجه به تمام امور منزل، همسر، فرزند و حتی خودتان مد نظر قرار گیرد.

این جامعه شناس در پایان خاطر نشان کرد: نقش مردان در این شرایط بسیار مهم بوده که با پذیرفتن مسئولیت‌های هر چند کوچک در امور منزل و نگهداری از فرزندان بتواند کمکی به هسمر خود در رسیدگی به امور خانه و فرزندان انجام دهند./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.